.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پسران كروبي از ادعاي تجاوز تا داروي سرطان

پسران كروبي از ادعاي تجاوز تا داروي سرطان، برنامه‌ريزي فتنه‌گران در پوشش قوميت‌گرايي، يورونيوز به دنبال خبرنگاران ايراني و ... بخشي از اخبار ويژه امروز روزنامه جوان را تشكيل مي‌دهد.

اخبار ويژه امروز روزنامه جوان به شرح زير است:

* پسران كروبي از ادعاي تجاوز تا داروي سرطان
اظهارات حسين كروبي در حالي صورت مي‌گيرد كه هنوز سندي از ادعاهاي قبلي اين خانواده هميشه مدعي ديده نشده است!
پس از سخنان دروغ مهدي كروبي(نفر پنجم انتخابات رياست جمهوري)در برهه‌هاي گوناگون پس از انتخابات مبني بر تجاوز به متهمين حوادث پس ازانتخابات در بازداشتگاه‌ها! كه البته نتوانست براي ادعاي واهي خود يك برگ سند ارائه دهد! نوبت به فرزندش علي كروبي رسيد كه خانواده و خودش مدعي تجاوز به وي در مدت زمان كوتاه بازداشتش شده بودند! كه البته در آن مقطع زماني عده اي هم براي ديدن به اين تجاوز شده به عيادتش رفتند و جو سازيهاي خاصي از جانب اين خانواده صورت گرفت و البته اين سوال در افكار عمومي مطرح شد كه چرا موارد مربوط به تجاوز و تجاوز شدگي اينقدر در اين خانواده طرفدار دارد؟!
اما امروز نوبت پسر ديگررقيب آراي باطله! يعني حسين كروبي شده تا در سلسله سخنان مضحك اين خانواده ادعايي جديد مطرح كند!
فرزند كروبي در سخناني كه به شدت در رسانه هاي معاند مورد استقبال قرار گرفته است با ادعاي سلامتي كامل پدرش و بدون اشاره به علت حضور پزشك اتريشي بر بالين مهدي كروبي، گفت: "اخيرا خبرهايي مي رسد مبني بر اينكه از روسيه داروهايي را وارد ايران كرده اند كه بيماري هپاتيت و سرطان از طريق خوراندن آن دارو ها به افراد منتقل مي شود،احتمالا به حاج آقا خورانده اند يا قصد دارند در آينده چنين كاري را انجام دهند! "
اظهارات حسين كروبي كه احتمالا خودش از اين داروها مصرف كرده كه مشخصات دقيق آن را ميداند! نيز همانند ادعاي تجاوز به متهمان پس از انتخابات و پس ا زآن به برادرش!در حالي صورت مي گيرد كه هنوز سندي از ادعاهاي قبلي اين خانواده هميشه مدعي!ديده نشده است!
ادعاي خنده دار حسين كروبي مبني بر وارد كردن داروهاي مخصوص به ايران و خوراندن آن به كروبي با توجه به سخنان و ادعاهاي قبلي اين خانواده از آن دست سخناني است كه فقط در ذهن متوهم اين خانواده يافت ميشود!به نظر ميرسد كروبي و فرزندانش به شدت مشتاق برخورد دستگاه قضايي با خود هستند تا شايد از كناراين برخورد براي خود وجهه اي بسازند كه البته بعيد به نظر مي‌رسد!

* برنامه‌ريزي فتنه‌گران در پوشش قوميت‌گرايي
جريانات قوم گرا با انتشار اطلاعيه اي از دانشجويان براي ثبت نام و بازديد از قلعه بابك دعوت به عمل آورده اند!
جريانات قوم گرا و افراطي در يكي از شهرهاي شمال غرب كشور اخيراً با انتشار اطلاعيه اي در سطح دانشگاههاي آزاد، از دانشجويان براي ثبت نام و بازديد از قلعه بابك دعوت به عمل آورده‌اند.
اين تور به اصطلاح تفريحي و سياحتي، كه با هدف تبليغ و ترويج پان تركيسم طراحي شده در قابل يك آژانس مسافرتي قرار است اوايل تيرماه (همزمان با تولد بابك خرمدين)انجام شود.
گفته مي شود مدير آژانس "ب " كه متولي اين تور مي باشد، از فعالان پان تركيسم به شمار مي آيد.
اين گزارش حاكي است، پس از آنكه طي ساليان گذشته قلعه بابك به محلي براي اقدامات ضد امنيتي و افراطي برخي فعالين قوم گرا تبديل شده و ناامني‌هايي را در منطقه ايجاد كرده بود و تقاضا هاي مردمي فراواني براي محدود كردن اين رفت و آمدها به مسئولين محلي ارسال گرديده بود، مدتي است با تصميم مسئولان در سالروز تولد بابك كسي حق ورود به اين محل را ندارد.
با اين توصيف اقدام غير قانوني آژانس مورد نظر در برگزاري تور سياحتي! در اين مكان شائبه اهداف سياسي گردانندگان پشت صحنه اين سناريو را بيش از پيش نمايان ساخته است.
گفته مي شود برخورد طبيعي ماموران انتظامي با اين اقدام غير قانوني عناصر قوم گرا و سپس اعتراض و درگيري آنها با پليس حداقل هدفي است كه آنها براي مطرح ساختن خود پيش بيني كرده اند.گفتني است هفته گذشته يكي از سران فتنه با يكي ا زعناصر قوميت گرا در تهران ديدار داشته است.

* يورونيوز به دنبال خبرنگاران ايراني
با قطعي شدن افتتاح شبكه فارسي يورونيوز مسئولان اين شبكه اقدام به جذب نيرو از ميان خبرنگاران ايراني كرده اند.
مسئولان اين شبكه در اقدامي با انتشار فرم استخدامي خود و دريافت رزومه كاري از برخي خبرنگاران ايراني به دنبال جذب نيرو براي تكميل كادر خبري خود هستند. گفتني است مشابه اين اقدام شبكه يورو نيوز توسط شبكه بي.بي.سي فارسي نيز در زمان راه اندازي اين شبكه خبري صورت گرفته است.
راه اندازي سرويس فارسي يورونيوز در سال 2008 ميلادي ازسوي اتحاديه اروپا به كميسيون ارتباطات اين اتحاديه ابلاغ شد. به گفته شبكه يورونيوز، آغاز پخش برنامه‌ها به زبان فارسي براي اواخر سال 2010 برنامه‌ريزي شده‌است.
يورونيوز نام يك شبكه خبري 24 ساعته اروپايي است كه زير نظر كميسيون ارتباطات اتحاديه اروپا وابسته به اتحاديه اروپا فعاليت مي‌كند و با زبانهاي انگليسي، فرانسوي، آلماني، ايتاليايي، اسپانيولي، پرتغالي، روسي، تركي و عربي اقدام به پخش برنامه و انعكاس عقايد سردمداران اروپايي مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.